Alte 13 idei pentru sănătate, vitalitate și greutate optimă

Articolul anterior i-a provocat pe mulți dintre voi, așa că am mai primit câteva idei pe care o să vi le împărtășesc în continuare.

Iată-le:

1. Dacă organismul tău acceptă și te simți bine, poți să mănânci oricâte mese pe zi vrei tu

2. Așează-te la masă când mănânci

3. Pune-ți o porție; dacă nu te-ai săturat mai completează, dar nu mânca niciodată din oală și mai ales cu polonicul

4. Pune lingura sau furculița jos după fiecare îmbucătură, apoi ridic-o și tot așa

5. Taie alimentele în bucăți cât mai mici

6. Mestecă până când bolul alimentar (îmbucătura) devine o pastă lichidă, apoi înghite-o

7. Alocă-ți timp pentru mesele principale (măcar 1/2 de oră)

8. Închide pe parcursul mesei și bucură-te de ceea ce mănânci

9. Utilizează legume și fructe care au culori diferite, pentru a diversifica aportul de nutrienți

10. Fă un efort și mănâncă alimente vii, crude, adică negătite prin fierbere, prăjire, pasteurizare, etc.

11. Nu bea apă sau alte lichide cu 20-30 de minute înainte și după masă

12. Dacă poți mănâncă la aceleași ore pentru ca să îți creezi un obicei

13. Găsește sau formează grupuri de suport cărora să le ceri sprijinul în implementarea acestor bune-practici

Vă mulțumesc, aștept comentariile și ideile voastre.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *